På frukostseminariet kommer du som marknadsansvarig lära dig om den snabba AI-utvecklingens inverkan på strategiska marknadsfrågor.
På frukostseminariet kommer du som marknadsansvarig lära dig om den snabba AI-utvecklingens inverkan på strategiska marknadsfrågor.
VÄLKOMMEN PÅ SEMINARIUM OM HUR AI PÅVERKAR DET STRATEGISKA MARKNADSARBETET! 🔮
AI berör allt fler branscher och funktioner varje dag, och allt fler strategiska marknadsbeslut kommer också att påverkas av AI (t.ex. marknadsstorlek, kundbeteenden, konkurrens, budgetering, etc.).
Tillsammans med Homerun bjuder Violet in till en seminarieserie om AI för marknadsfunktionen, med start den 25e januari.
Det första seminariet (av tre) kommer att ge dig en förståelse för AI-utvecklingens inverkan på strategiska marknadsfrågor.
På seminariet medverkar Mattias Guilotte, affärsutvecklingschef och partner på Violet och tidigare Commercial Director på BBH samt Petter Andersson, grundare och VD på Homerun Customer Experience och tidigare Sverigechef för Engagement factory.
📍 PLATS: Kungsgatan 26, Stockholm
🗓️ DATUM: Torsdag 25/1
⏱️ TID: kl. 8.15-9.30
Den här seminarieserien riktar sig till dig som är marknadsansvarig (CMO, CGO, CCO, Marknadschef) eller arbetar med strategiska affärsutvecklingsfrågor.
Vi bjuder på enklare frukost kl.8.15. Seminariet börjar 8.30 och håller på i ungefär en timme.
Antalet platser är begränsade! Anmäl dig till eventet via länken: https://homerun.cx/hur-ai-p%C3%A5verkar-det-strategiska-marknadsarbetet